The Game!!

heheh ja ida blev the game min nya favorit rappare..elr nej han paserar aldrig lil wayne fresten..men jag blev grymt imponerad av han när jag såg detta klipp i morse, där han har dricka tävling med ett fan på scenen då han  sveper 50 cl grey goose vodka, han hade säkert kunna druckit mer, men tog slut!! helt sjukt!:P heheh önskar att jag kunde göra så!!:D klart bara å träna!! fast de e säket många som klarar av de, men e första klippet ja ser nån gö de, å inte spyr efteråt!!

Ni kan spola fram till 3.28 om ni bara vill se the game!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Var en snubbe som svepte en kvarting absolut på hultsfred. Det var galet. Då hade han redan druckit hela dagen och var bra kanon, men han blev helt bäng efter.. Haha. Så kom han in i vårat tält på morgonen vid 8 med ett glas innehållande typ 10 Treo och bad om lite vatten. Ingen höjdare. Så det är inget jag rekommenderar ;)

2009-04-09 @ 11:23:44
URL: http://rullgardinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjuuuukt!

2009-04-11 @ 04:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0